PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY 1. Konsument, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni kalendarzowych odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w pkt.11 Regulaminu. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy może zostać złożone w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: sklep@kingszop24.pl. 2. Podmiotem uprawnionym do dokonania zwrotu produktu jest wyłącznie Konsument. Zwrotu nie może dokonać Przedsiębiorca, który zakupił produkt w związku z prowadzoną przez siebie działalnością. 3. Zwrot Produktu w ramach odstąpienia od umowy powinien nastąpić na podany poniżej adres paczkomatu i dane: PACZKOMAT INPOST - WAU01M UL. ROBOTNICZA 2 11-731 WARPUNY mail. bok@kingszop24.pl tel. 577 400 388 4. Przykładowy wzór formularza odstąpienia od umowy zawarty jest w załączniku nr 2 do Ustawy o Prawach Konsumenta. Konsument może skorzystać ze wzoru formularza, jednak nie jest to obowiązkowe. 5. Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się dla umowy, w wykonaniu której Sprzedawca wydaje Produkt, będąc zobowiązany do przeniesienia jego własności – od objęcia Produktu w posiadanie przez Konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik. 6. W przypadku Produktów Konsument ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia, w którym odstąpił od umowy, zwrócić Produkt Sprzedawcy. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Produktu przed jego upływem. 7. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Produktu będącej wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu. 8. Konsument powinien zabezpieczyć zwracany produkt w taki sposób, by nie uległ on zniszczeniu w czasie transportu. 9. W przypadku skutecznego odstąpienia od umowy zawartej na odległość umowę uważa się za niezawartą. 10. W przypadku skorzystania przez Konsumenta z Ustawowego prawa odstąpienia, Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył Konsument, chyba że wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. 11. Koszty związane z odstąpieniem przez Konsumenta od umowy, zobowiązany jest ponieść Konsument. 12. Ustawowe prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do umów: - w przypadku przekroczenia ustawowego terminu 14 dni na poinformowanie Sprzedawcę o woli odstąpienia od umowy sprzedaży - gdy przedmiotem świadczenia jest Produkt wyprodukowany według specyfikacji konsumenta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb - gdy przedmiotem świadczenia jest Produkt ulegający szybkiemu zepsuciu lub mający krótki termin przydatności do użycia - gdy przedmiotem świadczenia jest Produkt dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; w szczególności będą to produkty higieny osobistej takie jak: główki szczoteczek do zębów, ostrza do golarek, końcówki irygatora, kamienie do pilników stóp itp. - gdy przedmiotem świadczenia jest Produkt, którego nie można zwrócić ze względów higienicznych takich jak golarek, trymerów, maszynek do włosów, prostownic, szczoteczek do zębów, pilników do stóp, szczoteczek do twarzy, masażerów, elektrostymulatorów, mat do akupresury, poduszek ortopedycznych i słuchawek dousznych jeżeli produkty zostały użyte nawet w stopniu minimalnym PROCEDURA ROZPATRYWANIA REKLAMACJI 1. Regulamin określa procedurę rozpatrywania reklamacji wspólną dla wszystkich reklamacji składanych do Sprzedawcy, w szczególności reklamacji dotyczących Produktów, Umów Sprzedaży, Usług Elektronicznych oraz pozostałych reklamacji związanych z działaniem Sprzedawcy lub Sklepu Internetowego. 2. Podstawa i zakres odpowiedzialności są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w Kodeksie Cywilnym, Ustawie o Prawach Konsumenta oraz ustawie o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. (Dz.U. Nr 144, poz. 1204 ze zm.). 3. Reklamacja może zostać złożona w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: sklep@kingszop24.pl 4. Przesłanie lub zwrot Produktu w ramach reklamacji powinno nastąpić na podany adres i dane: PACZKOMAT INPOST WAU01M ROBOTNICZA 2 11-731 WARPUNY mail. bok@kingszop24.pl tel. 577 400 388 5. Zaleca się przesłanie w formie pisemnej wraz z odsyłanym produktem informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia nieprawidłowości lub braku zgodności z umową oraz danych kontaktowych składającego reklamację. 6. W razie zmiany podanych danych kontaktowych przez składającego reklamację w trakcie rozpatrywania reklamacji zobowiązany jest on do powiadomienia o tym Sprzedawcy. 7. Do reklamacji mogą zostać załączone przez składającego reklamację np. zdjęcia, dokumenty związane z przedmiotem reklamacji. Sprzedawca może także zwrócić się do składającego reklamację z prośbą o podanie dodatkowych informacji lub przesłanie np. zdjęć jeżeli ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę. 8. Konsument zobowiązany jest do dostarczenia Sprzedawcy reklamowanego produktu w ciągu 14 dni od daty zgłoszenia reklamacji. 9. Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania produktu. 10. W przypadku uznania reklamacji Sprzedawca zwróci Konsumentowi koszty doręczenia mu zamówionego towaru – do wysokości odpowiadającej najtańszej opcji przesyłki dostępnej w danej ofercie GWARANCJA I SERWIS Część produktów sprzedawanych w naszym sklepie posiada gwarancję producenta. W przypadku wykrycia wady w sprzęcie objętym gwarancją, skontaktuj się z najbliższym punktem serwisowym, wskazanym w karcie gwarancyjnej lub na stronach internetowych producentów. Jest to bardzo szybki proces reklamacji, który pozwala w najkrótszym czasie doprowadzić sprzęt do sprawności. !!! W PRZYPADKU NIEODEBRANIA PRZESYŁKI PRZEZ KLIENTA KOSZTAMI PRZESYŁKI ZWROTNEJ OBCIĄŻANY JEST KLIENT wg. OBOWIĄZUJĄCEGO CENNIKA PRZEWOŹNIKA JAKI ZOSTAŁ WYBRANY PRZY ZAMÓWIENIU. !!!